Cumu funziona u ventilatore DC?
Ventilatore di raffreddamentu DC E currenti DC sò aduprate per furnisce energia: i ventilatori di raffreddamentu DC sò dui cumpunenti principali: i poli di u statore è di u rotore (avvolgimentu o magnetu permanente). L'avvolgimentu di u statore è di u rotore hè energizatu, è u campu magneticu di u rotore (poli magnetichi) hè ancu furmatu. Un angulu trà u polu di u statore è di u rotore hè l'attrazione mutuale di u campu magneticu di u statore è di u rotore (polu N è polu S) di a rotazione di u mutore. Cambiendu a sede di a spazzola, pudete cambià l'angulu di u polu di u statore è di u rotore (supponendu chì a direzzione di u polu magneticu di u statore sia l'angulu trà u latu iniziale di u polu di u rotore da l'altra parte da i poli magnetichi di u rotore è u polu magneticu di u statore in a direzzione di a rotazione di u mutore), dunque cambia a direzzione di rotazione di u mutore.
Velocità è corrente elettrica
Velocità di u ventilatore di raffreddamentu - Chì e pale di u ventilatore giranu in una unità di tempu u numeru di settimane, l'unità hè generalmente RPM, rev / min
Spessu a velocità pò influenzà a velocità di u ventu, u ventu, a pressione di l'aria, u rumore, a putenza è ancu a vita.
Più alta hè a velocità, più forte hè u rendiment di u ventilatore, più veloce hè a velocità, più grande hè a quantità di ventu, più grande hè a pressione di l'aria; à u listessu tempu, à alta velocità, attritu, vibrazioni, più rumore hè grande, cuscinetti è altre usure è strappi nantu à a corta vita di l'equipaggiu.
Corrente elettrica - Ventilatori à a tensione di funziunamentu nominale, a corrente chì scorre attraversu u ventilatore
Tensione di partenza
Chì ghjè a tensione di partenza?
A tensione di partenza significa: a prima cundizione zero di a tensione di l'alimentazione, girate u ventilatore, a tensione gira a manopola, a tensione aumenta gradualmente, u ventilatore principia à a tensione minima.
Siccomu a scheda furnita da una tensione pò esse instabile, a tensione di partenza hè più bassa, ciò chì assicura l'instabilità di a tensione, è pò attivà a pressione di u ventilatore.
I ventilatori cunvinziunali di 5V anu una tensione di partenza di 3,5V;
I ventilatori cunvinziunali di 12V anu una tensione di partenza di 6,5V;
Grazie à voi per a vostra lettura.
HEKANG hè specializata in ventilatori di raffreddamentu, specializata in u sviluppu è a pruduzzione di ventilatori di raffreddamentu assiali, ventilatori DC, ventilatori AC, soffiatori, hà a so propria squadra, benvenuti à cunsultà, grazie!
Data di publicazione: 16 dicembre 2022